Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok je súvisiaci dokument Všeobecných obchodných podmienok spoločnosti INTERCIBUS s. r. o., kde sa vo veľkej miere preberajú body záruky, reklamačných podmienok a reklamačného poriadku.
Pravidlá pre uplatnenie reklamácie
Kupujúci je povinný si vizuálne skontrolovať tovar pri jeho preberaní. Má nárok odmietnuť prevzatie:- ak je na ňom viditeľné mechanické poškodenie zjavne spôsobené prepravou,
- ak je tovar neúplný,
- ak je tovar iný, než kupovaný, pokiaľ nie je kupujúci vopred dohodnutý s predávajúcim o zámene tovaru,
- ak je doba trvanlivosti kratšia, ako je dohodnutá s predávajúcim, alebo podliehajúca predpisom SR,
- ak je suma na faktúre iná, než dohodnutá, pokiaľ nie je o tom kupujúci vopred informovaný predávajúcim.
Kupujúci odošle/donesie reklamovaný tovar:
- na adresu prevádzky predávajúceho (nie sídelnej), nakoľko jedine tu je možné správne uskladniť/posúdiť tovar a vyhnúť sa tak hygienickému riziku znehodnotenia tovaru,- osobne (ak je dohodnutý s predávajúcim, aj prostredníctvom tretej osoby) donesie na adresu prevádzky predávajúceho.
Záruka
Záručná doba na tovar trvá maximálne do lehoty použitia, vyznačenej na obale tovaru.Záruka sa nevzťahuje na tovar po prebratí a vizuálnej kontrole pri ňom vykonanej ak je:
- mechanicky poškodený kupujúcim alebo treťou osobou, neodborne alebo nešetrne zaobchádzaný, nadmerne zaťažený váhou, poškodený živelnou katastrofou, - nesprávnym skladovaním u kupujúceho - na skladovanie tovaru musí používať určený, hygienicky nezávadný priestor, s pravidelnou údržbou, pre rôzne druhy potravín (suchý, chladný, chladený, mrazený), so správnym dodržiavaním teplôt,
- po uplynutej lehote na použitie tovaru,
- otvorený/pootvorený alebo znečistený tovar, pri ktorom vznikne možné hygienické riziko,
- kupujúci nepredloží potrebné dokumenty o kúpe reklamovaného tovaru (dodací list, faktúra).
Predávajúci vybaví reklamáciu najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Kupujúci je povinný si v lehote 15 dní prevziať od predávajúceho reklamovaný tovar, ak bola reklamácia vybavená formou opravy, zľavy, výmenou tovaru (nový tovar) alebo zamietnutím reklamácie.
Reklamačný poriadok v tomto znení je zverejnený a platný od 01.01.2016 a používa sa na objednávky doručované cez nákupný portál intercibus.sk po tomto dátume.